niedziela, 12 października 2014

Inatacollage

Trochę insta wspomnień z ubiegłych miesięcy. Czas leci a ja mam wrażenie, że stoję w miejscu i nic nie robię w kierunku ważnych spraw i sytuacji, które się zbliżają. Codzienne mówienie od jutra, od poniedziałku, bądź od następnego miesiąca....ahhh kocham ten stan, kiedy tak mam. Tym razem nie rozchodzi się o dietę czy uprawianie jakiegoś sportu bo to już stanowi mój porządek dzienny... Na szczęście. Więc o co mi chodzi? Oczywiście o maturę... Lektur x sztuk do przeanalizowania, matematyka sama się zrobi ale gramatyka do rozszerzonego angielskiego już nie bardzo... Musze w końcu zacząć i mam nadzieje, że się uda. Tym czasem krótki skrót ostatnich dni lub miesięcy.


Zakupione zwierciadło z kalendarzem na 2015 + kalendarium od października bieżącego roku


śniadanko w niedzielny poranek


new watch


zdjęcia do new ootd na bloga, które nie wyszły :<


duma z naszych siatkarzy <3


Kawunia w Kofoina 2.0 Opole <3


Kofeina 2.0 Opole



Mój cudowny plan lekcji na poniedziałek


pierwsza środa w ostatnim roku szkolnym


have fun podczas meczu otwarcia MŚ Volleyball <3


wzięłam się za make up


urodziny mami <3


i torcik dla mamy , chcecie przepis? :) super łatwy i super pyszny serniczek!


wakacyjne śniadanie


i kolacja


no i kawunia :)

xoxo co u was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz