poniedziałek, 20 października 2014

natural makeup

Cześć, witam Cię na moim blogu. Dobrze, że tu dziś trafiłaś bo postanowiłam dodać nowy post, w którym zaprezentuje mój codzienny makijaż. Jest on szybki i prosty. Delikatne oczy i podkreślone usta sprawią, że będziemy wyglądać świeżo i z klasą. Zapewniam Cię, nie pożałujesz czasu poświęconego na wykonanie tego makijażu! Zainteresowana? Mam nadzieję, że tak, także zapraszam do dalszej lektury!


Początkowo moja twarz wygląda nie korzystnie.




Na początek nakładam krem nawilżający z avonu, który ma chronić przed zimnem.


Następnym krokiem będzie nałożenie podkładu Maybelline zmieszanego z kremem BB z Eveline, mieszankę nakładam pędzlem Hakuro H50S.


Tutaj już po nałożeniu podkładu + BB.


Kolejny krok. Nałożenie korektora Maybelline pod oczy i na niedoskonałości.


I wklepujemy.


Etap następny: BRWI! Do tego używam paletki do brwi z essence.


Brwi wypełniam małym pędzelkiem.


I gotowe!


 Kolejny krok: puder matujący z KOBO.


Bronzer z essence.


A na powieki i wewnętrzne kąciki oczu lekko różowy, perłowy cień z rimmell.


Tak to wygląda.


Tusz essence.


I poooodkręcamy rzęsy.


Oczy gotowe. Jest delikatnie i świeżo!


Ostatni krok! Szminka!


 Nakładam cieniutki pędzelkiem do kresek/szminki.


Ja lubię to zmatowić więc biorę pędzel z pudrem i wklepuje niewielką ilość w usta.



Gotowe!


Co myślicie? Czekam na wasze opinie.

xoxo

1 komentarz:

  1. Ciekawy pomysł z ustami, makijaż rzeczywiście odświeżający- aż miło popatrzeć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń