niedziela, 11 stycznia 2015

black wind

Witam w nowym roku! W końcu jakiś post. Cud się stał i moja lustrzanka działa!!! Będzie więcej zdjęć a to oznacza, że też więcej wpisów. Prosty zestaw na dziś. Czarna, rozkloszowana spódniczka, czarne rajstopy oraz buty. Dolna część garderoby all black. Góra prezentuje się nie co jaśniej i coś wnosi. Purpurowy komin oraz pasiasty sweter, który jest bardzo ciepły. Kurtka ramoneska i duża torba! Taki zestaw proponuje na dziś. Klasyka z elementami elegancji i casual. 

Jak spędziliście sylwestra? Ja wybrałam miejski sylwester w Warszawie i nie żałuję! Było prze dobrze! Dobra muzyka, zajebista atmosfera i do tego w mojej wymarzonej Warszawie!

Plany noworoczne? Na pewno porządne zabranie się za tego bloga, na którego wiecznie nie mam czasu, mam nadzieje, że ruszy to jakoś wszystko i będzie was odwiedzających, czytających i komentujących co raz to więcej! Po za tym, porządne przygotowanie się i skończenie z dobrym wynikiem matury, to chyba teraz jest najważniejsze. No i jeszcze skupienie się na sobie i diecie bo jak widać do najszczuplejszych to ja nie należę. Wszystko to powoli do celu. Wam życzę oczywiście jak najlepszego tego Nowego Roku i spełniania siebie, swoich marzeń, dążenia do tego co dla was ważne oraz wszystkie, wszystkiego co w waszych głowach się dobrego tworzy! A teraz już zapraszam do zdjęć z outfitem!



skirt - H&M
scarf - Sinsay
sweater - Sinsay
boots - BOTI
tights - no name
bag - H&M
jacket - Cubus
on nails - Rimmel 60 seconds caramel cupcake (500)

19 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia naprawdę !!!!! http://gglovato.blogspot.com/ dałem follow zgodzie z umową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji u mnie na blogu: klik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! :) Miło mi niezmiernie!

      Usuń
  4. Cudowne zdjęcia!: )
    Bardzo podoba mi się Twoja torebka:)
    Zapraszam na mojego bloga.. http://mycolourlive.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Matura nie taka straszna jak o niej mówią :) A po niej najdłuższe wakacje w życiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam radę! :D A później będzie tylko lepiej i lepiej :)

      Usuń
  6. Śliczna torebka cudooo. Ja spędzałam najlepszego sylwestra w życiu z przyjaciółką <3

    http://happyyoungw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz :)
    Z prztjemnością obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, że Twoja lustrzanka już działa!
    Ja sylwestra spędzałam w Łodzi na domówce. :)
    A co do stylizacji to cudna.

    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne foteczki! :-) super wyglądasz :-) buziaki
    Jaka współpraca? :-)
    Obserwuję :-)))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie wygladasz..torebka jest cudowna:)
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie Ci w takich kolorach, spódnica najlepsza :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No jasne, świetny pomysł! :-) jestem jak najbardziej za :-) odezwij się w razie czego nataliaz_91@wp.pl

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna torebka
    klikniesz u mnie w poście? byłabym wdzięczna :)
    http://czillen.blogspot.com/2015/01/coat.html

    OdpowiedzUsuń