sobota, 17 stycznia 2015

Microsoft LUMIA 535 recenzja

Witam po raz kolejny w moich skromnych progach. Dziś zaczynam oficjalnie wyczekiwane ferie. Za 4 miesiące maturka więc to ostatnie 2 tygodnie chilloutu a później biorę się do roboty. Dobra ale nie o tym jest post. Tak się stało pewnego dnia, że stwierdziłam, że potrzebuję nowego telefonu ponieważ mój Ace 2 nie wystarczał mi już technicznie. No i padło na nowo wypuszczony spod rąk profesjonalistów, pierwszy telefon marki Microsoft - Lumia 535. Smartphone z 5 calowym ekranem, aparat jak i tylni, tak i przedni 5mpx. Dla mnie wystarczająco. System Windows Phone 8.1. i wiele wiele innych. Do informacji technicznych odsyłam was tutaj. Tymczasem zapraszam do lektury o tym jak ja oceniam ten telefon.




Jak dla mnie telefon jest świetny, aparat przedni dzięki 5mpx. pozwala na wykonanie znakomitych selfies. System nie wiesza się, nie sprawia kłopotów. Miałam już przyjemność korzystać z urządzeń mobilnych opartych na systemie Windows Phone i spisywały się na medal. Telefon jest mega lekki co jest wygodne i poręczne. Przejdźmy może do designu. Ja wybrałam kolor cyan-niebieski, który ma matową obudowę tylną. Telefon ogólnie występuje w 6 wersjach kolorystyczny i o ile się nie mylę to 3 są z klapką matową i 3 z klapką błyszczącą.




Cena telefonu jest korzystna i niska w stosunku do jakości i parametrów. Wygodą w systemie jest dostęp do wielu dopracowanych aplikacji od Microsoftu ułatwiających codzienne życie, tj. np. Lumia Selfie, Office, czytnik PDF, HERE Maps, OneDrive i wiele, wiele innych. Prosta obsługa przy niezmniejszonej funkcjonalności oraz nieliczna ilość denerwujących reklam w aplikacjach pozwala cieszyć się z szybkiego korzystania z telefonu. Dzięki wersji DUALsim (przy tej samej cenie i parametrach telefonu) można korzystać z karty sim przeznaczonej do taniego internetu a drugą kartę sim wykorzystać na rozmowy i smsy. Jest to tania i dobra opcja dla osób, które są zobowiązane wobec jakiejś sieci komórkowej (zazwyczaj z umową internet w telefonie jest dużo droższy).




Na pewno padłyby pytania o aplikacje typu Facebook, Instagram czy Twitter. Bez obaw aplikacje te można bezpłatnie pobrać w sklepie Windowsa. Są one dopracowane i świetnie się z nich korzysta.

Podsumowując, dla mnie telefon jest na duży plus i mogę go z czystym sumieniem polecić osobom, które lubią szybkie i przejrzyste korzystanie z urządzeń mobilnych bez nerwów, Jeżeli są jakieś pytania to chętnie odpowiem.

xoxo

9 komentarzy:

  1. Ja jakoś do Nokii i LG się nie mogę przekonać.. Zostaję przy Sonym i Samsungu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie Nokia :) polecam system Windows Phone :) nie wiesza się tak jak andr.
      xoxo :*

      Usuń
  2. nigdy nie ciagnelo mnie do telefonow na windowsie. zostaje przy klasycznym androidzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny telefon ale wolę swojego iPhone'a :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja równiez jestem za klasycznym androidem, choć nic nie mam windowsów :)

    Mój blog ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy wpis, akurat zamierzam też zaopatrzyć się w tą Lumie, będzie to mój pierwszy telefon na WP i jedyne czego się obawiam to tego ze nie będę mieć dostępu do wszystkich aplikacji które mam na androidzie, jestem strasznie wybredna w tej kwestii :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna recenzja, bardzo przydatny post ;)
    zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby wszystko fajnie ,ale chyba nie połapałabym się w Windowsie :P Ale bardzo przydatny post. Zapraszam także na mojego bloga ,staram się wybić ,jak widze tobie się udało ! Gratuluje :)
    http://lifestyle256.blogspot.com/ Może poradzisz mi aby coś zmienić ? Pomoc mile widziana :D

    OdpowiedzUsuń