środa, 28 października 2015

rossmann -49%

Co kupić? Nie wiadomo! Ja postanowiłam stworzyć listę potrzebnych mi kosmetyków, a że usłyszałam o promocji to super się składa bo wiele produktów mi się skończyło, kończy a także chciała bym nabyć coś nowego np. super kolor pomadki! W dzisiejszym poście przedstawię wam otóż tą listę życzeń kosmetycznych. Podam nazwy produktów, ceny przed i na promocji. Jakieś ewentualne opcje między tańszym a droższym produktem i dlaczego właśnie to wybieram. Zaczynajmy!


Bourjois 123 PERFECT, nr. 51 Light Vanilla.
Cena regularna: 51,99 zł
Cena w promocji: 26,51 zł

Podkład o bardzo dobrych opiniach, więc czemu nie spróbować.


Rimmel Lasting Finish 25, nr. 100 Ivory.
Cena regularna: 38,99 zł
Cena w promocji: 19,88 zł

Mój ostatnio skończony podkład, który był zdecydowanie ulubionym jak dotychczas. Nie wiem tylko czy moja cera go zniesie w tę porę roku ponieważ działa on matując (bynajmniej dla mnie). Zobaczymy co z tego wyniknie, może skuszę się na jakiś krem nawilżający + ten oto podkład bo ma dobrą cenę!




L'Oreal True Match, nr. N2.
Cena regularna: 58,99 zł
Cena w promocji: 30,08 zł

True Match o niby lepszej formule. Poprzednia wersja jest chwalona, ta niby też ma dobre opinie. Cena troszeczkę wysoka. Ale kusi mnie jednak mimo wszystko. 


Rimmel Kate, nr 103.
Cena regularna: 21,99 zł
Cena w promocji: 11,21 zł


Rimmel Kate, nr. 16.
Cena regularna: 21,99 zł
Cena w promocji: 11,21 zł




Rimmel Kate, nr. 19.
Cena regularna: 21,99 zł
Cena w promocji: 11,21 zł





Rimmel Lasting Finish, nr. 250.
Cena regularna: 21,99 zł
Cena w promocji: 11,21 zł

Cztery kolory pomadek marki Rimmel. Dlaczego Rimmel? Bo są stosunkowo nie drogie a ich jakość jest na prawdę dobra! W promocyjnej cenie jest na prawdę tania jak na taką pomadkę, Tutaj będę szukać koloru stonowanego, jakiegoś typowego nude wpadającego troszkę z róż. Może skuszę się na 2 pomadki! Zobaczymy!






Maybelline The Colossal Volume Express, Black
Cena regularna: 33,99 zł
Cena w promocji: 17,29 zł

Tusz ten miałam już nie raz, nie dwa i lubię po prostu do niego wracać. Nigdy mnie nie zawiódł. Zawsze spełniał moje oczekiwania.





L'Oreal Volume Million Lashes, So Couture, Black
Cena regularna: 60,99 zł
Cena w promocji: 31,10 zł

Maskara ta już dawno przykuła moją uwagę w sieci i chętnie bym jej wypróbowała dlatego taki wybór. Zawsze odpychała mnie jej cena ale teraz, w takiej promocji chyba warto się skusić.




A czy Ty skusisz się na coś konkretnego na nadchodzącej promocji?
Daj znać w komentarzu!!!!


xoxo 
Lovere.


5 komentarzy:

  1. Świetna oferta :o

    platinumskull.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mascary od Maybelline też zawsze lubię wracać :) A szminki Rimmela uwielbiam :) Zwłaszcza te z serii Kate Moss :) Z tych, co wymieniłaś mam 103 i 16 :) Ta pierwsza jest na prawdę świetna :) Sprawdź też koniecznie 105 :) Obłędnie wygląda na ustach :)

    Pozdrawiam :)
    Ola z Makijaż na Każdą Kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się jeszcze nie maluję,ale ta druga szminka wygląda cudownie <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tam na ostatnim obrazku miało być chyba od 14 listopada czy się mylę? :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  5. Will have to try this out, thanks for the review. Looks like a great product, thanks for the share!
    Scarlett

    OdpowiedzUsuń